Retningslinjer for indhold

 

Indledning:

 

Vi anerkender, at Indhold tilvejebragt af Udlejere og Feriegæster udgør en værdifuld ressource for andre Udlejere og Feriegæster, og vi opfordrer dig derfor til at indsende og slå indhold op på vores website i overensstemmelse med disse retningslinjer.

Vores website benyttes bl.a. af familier og indhold, der indsendes eller opslås, skal derfor være passende for fællesskabet på vores website. Der er forskellige måder, hvorpå en ejendomsadministrator eller ejer ("Udlejer"), feriegæst ("Feriegæst") eller bruger af vores website ("Bruger") kan bidrage med indhold til vores websted, herunder eksempelvis ved en Ejers beskrivelse af en ejendom, en Ejers anmeldelse af en Feriegæst, en Ejers svar på en Feriegæsts anmeldelse, en Feriegæsts anmeldelse af en ejendom, forumindlæg eller andet indhold indsendt af en Bruger (samlet benævnt "Indholdsbidrag"). Alle Indholdsbidrag afspejler den givne Brugers subjektive holdning, og alle sådanne Indholdsbidrag afspejler ikke HomeAways mening eller opfattelse og er heller ikke godkendt af os.

Alle Indholdsbidrag skal være sandfærdige og nøjagtige, og ved at indsende og opslå Indholdsbidrag, bekræfter du sandfærdigheden og nøjagtigheden deraf. HomeAway er ikke ansvarlig for eventuelle Indholdsbidrag og kontrollerer ikke nøjagtigheden, rigtigheden eller lovligheden af Indholdsbidrag. Alle Brugere bør være opmærksomme på, at indsendelse af Indholdsbidrag kan gøre dem til genstand for retskrav (for eksempel som følge af vildledning eller injurier), og HomeAway vil ikke mægle eller være en del af et sådant krav.

Retningslinjer

Alle Indholdsbidrag skal overholde de vilkår og betingelser, som er gældende for det HomeAway-website, hvor Indholdsbidragene indsendes til eller opslås. I tillæg hertil skal følgende retningslinjer overholdes:

Anmeldelser og bedømmelser

For at sikre en rimelig vurdering af Indholdsbidrag og beskytte Feriegæster og Udlejere anvender HomeAway et 2-vejsanmeldelsessystem. For anmeldelsessystemet gælder:

For at være berettiget til at skrive en anmeldelse skal en Feriegæst eller Udlejer opfylde følgende krav:

Bemærk venligst, at ovenstående betingelser skal opfyldes for at skrive en anmeldelse. Enhver betingelse, der ikke er opfyldt, giverHomeAway ret til ikke at offentliggøre anmeldelsen eller fjerne den.

Yderligere oplysninger vedrørende anmeldelser og bedømmelser

Når der skrives en anmeldelse af en ejendom, skal Feriegæsten bedømme ejendommen ved at angive mellem 1 og 5 stjerner afhængigt af oplevelsen i ejendommen. Vi kan automatisk eller manuelt kontrollere anmeldelser for at sikre overholdelse af disse retningslinjer. Hvis vi konstaterer, at en anmeldelse ikke overholder vores retningslinjer, underretter vi Feriegæsten.  

Vi hverken redigerer eller fjerner anmeldelser på vegne af en Feriegæst eller Udlejer. En Feriegæst eller Udlejer kan kontakte Kundeservice med henblik på at fjerne deres offentliggjorte anmeldelse(r).

Feriegæster og Udlejere kan kontakte hinanden vedrørende anmeldelser.

Juridiske meddelelser

Hvis du ønsker at sende os en juridisk meddelelse i forbindelse med et eller flere Indholdsbidrag, bedes du gøre det ved at forkynde meddelelsen i overensstemmelse med bestemmelserne for juridiske meddelelser angivet nedenfor.

I tilfælde af juridiske problemstillinger i forbindelse med eventuelle Indholdsbidrag, forbeholder vi os ret (men ikke pligt), og uden nogen erkendelse af eventuelt erstatningsansvar, til at fjerne eventuelle Indholdsbidrag fra vores website, herunder bl.a. som svar på enhver juridisk meddelelse, som vi modtager, indtil eventuelle juridiske problemstillinger er blevet løst, på hvilket tidspunkt vi forbeholder vi os ret, men ikke pligt, til at genoprette det pågældende indhold.

Enhver juridisk meddelelse vedrørende Indholdsbidrag, herunder for eksempel en meddelelse om krænkelse af ophavsret, skal sendes til os via legal@HomeAway og skal angive følgende:

Sidst opdateret den april 2018