Tekniske specifikationer
BESKRIVELSE: "Strike" er en Condor 37 trækkes af Daniele Buizza og bygget af skibsværftet R. P.D. Cividino (Bg.) Filosofien i den foreliggende fartøj er ganske enkel, fri for begrænsninger tonnage med en relativt let forskydning, med et skrog af vandledninger formål koblet til en god vandlinjelængden tillader gode præstationer at sejle.Båden er nem at manøvrere selv i reduceret besætning med fremragende medium under automatisk ror 7. 5 knob sejlads og motor 5. 5 knob (en Volvo Penta 20 hk), de manøvrer udskydes i cockpittet. "Strike" var parat til at beskæftige sig med sejlads på mellemlang til lang rækkevidde i Middelhavet med en besætning på to og sejlede op sidste sommer i det Tyrrhenske fortøjet i Castiglione della Pescaia, vundet adskillige kapsejladser klasse IOR .. Det er forenklet og optimeret båden tager to idealtyper: den åbne håndværk vedrørende dæk udstyr og teknologiske løsninger, mens det for on-board komfort vi ønskede at gøre var kompromis mellem konkurrenceevne og rummelighed.
DATA TECNICILOA m. 11. 42Bmax m. 3. 01Pescaggio m. 1. 80Displ. 3300 kg.Sup. Velica (R + G 120%) = 76 kvm Spi 110 kvm
COSTRUZIONEScafo bygget i biaksial E glasfiberarmeret polyester og fra en af den bedste tid af de yards (RPD). omega forstærkning i et ensrettet og biaksial carbon. Pære i spidsen for omkring 900 kg med skroget struktur.
OVERSIGT: Motor: Sernagiotto drofin 15CV 2010 0 timers brug, 2 propeller
Rigning: slup bevæbnet i hovedet; mast, bom: Sorimast; rulleforstag: Bamar (2003), trasto storsejl Harken (2006), spil: 2 Baron 44 i cockpittet, dækshuset Harken 2 og 3 på træet Baron, dobbelt kører rigning i spektre og strakt, rustfri stående rigning (2002) dæk hardware og Baron Harken, 6 Antal propper på taget
Deck udstyr: udklækkes Olcese Ricci og F4 (2004), rorpind, kompas Silva (2004), rækværk og stål stolper (2002), vinduer (2002), bimini (2003), elektrisk ankerspil, 1 anker (delta 10 kg) med kæde og tekstiler, vand 240 liter rustfri beholder Sættevogn, diesel 30 litriInterni: helt redone fra primær mahogni værftet, 6 køjer herunder to doubler, dunnage i Dogato, stort kortbord, helt redone elektriske system ( 2004), vandværker i fremragende stand med dobbelt autoklave kredsløb og manuel, skrog 2005 toilet med sort vand kredsløb og rustfrit tank (2006), en manuel lænsepumpe og en mekanisk (koblet til motoren), køkken 3 brændere og ovn , køleskab (2000), puder (2001), indvendigt lys til energibesparelser. Anmærkninger: skrog malet i 1998, teak cockpit, forebyggende osmose behandling epoxy (1998), bompressenning, tonnage IOR og IMS.Båden er klar til fantastisk glide, og til at sætte i sit kølvand mange moderne både. VELERanda fuld lægte med skalle i CL 2010; 2 Cover randa2 Genova spiler halyards Spectra
UDSTYR VARIEBANDIERA BELGISKE i pozzettoAnulare fast kompas med flydende reb lys 2006Due ildslukkere spilhåndtag - Boat krog - Fenders Bansigo vandtæt skot i stævnen Tender næsten ny. Farve-tv med antenne. CD-radio
ELECTRONICS gps, Eco Log Tridata Autohelm, VHF, NAVTEX, 90 watt solpanel på styrtbøjle (2010), elektroniske oplade batterier, gel batterier vandtæt 3 + en traditionel motor, inverter12-> 220
Tekniske specifikationer
BESKRIVELSE: "Strike" er en Condor 37 trækkes af Daniele Buizza og bygget af skibsværftet R. P.D. Cividino (Bg.) Filosofien i den foreliggende fartøj er ganske enkel, fri for begrænsninger tonnage med en relativt let forskydning, med et skrog af vandledninger formål koblet til en god vandlinjelængden tillader gode præstationer at sejle.Båden er nem at manøvrere selv i reduceret besætning med fremragende medium under automatisk ror 7. 5 knob sejlads og motor 5. 5 knob (en Volvo Penta 20 hk), de manøvrer udskydes i cockpittet. "Strike" var parat til at beskæftige sig med sejlads på mellemlang til lang rækkevidde i Middelhavet med en besætning på to og sejlede op sidste sommer i det Tyrrhenske fortøjet i Castiglione della Pescaia, vundet adskillige kapsejladser klasse IOR .. Det er forenklet og optimeret båden tager to idealtyper: den åbne håndværk vedrørende dæk udstyr og teknologiske løsninger, mens det for on-board komfort vi ønskede at gøre var kompromis mellem konkurrenceevne og rummelighed.
DATA TECNICILOA m. 11. 42Bmax m. 3. 01Pescaggio m. 1. 80Displ. 3300 kg.Sup. Velica (R + G 120%) = 76 kvm Spi 110 kvm
COSTRUZIONEScafo bygget i biaksial E glasfiberarmeret polyester og fra en af den bedste tid af de yards (RPD). omega forstærkning i et ensrettet og biaksial carbon. Pære i spidsen for omkring 900 kg med skroget struktur.
OVERSIGT: Motor: Sernagiotto drofin 15CV 2010 0 timers brug, 2 propeller
Rigning: slup bevæbnet i hovedet; mast, bom: Sorimast; rulleforstag: Bamar (2003), trasto storsejl Harken (2006), spil: 2 Baron 44 i cockpittet, dækshuset Harken 2 og 3 på træet Baron, dobbelt kører rigning i spektre og strakt, rustfri stående rigning (2002) dæk hardware og Baron Harken, 6 Antal propper på taget
Deck udstyr: udklækkes Olcese Ricci og F4 (2004), rorpind, kompas Silva (2004), rækværk og stål stolper (2002), vinduer (2002), bimini (2003), elektrisk ankerspil, 1 anker (delta 10 kg) med kæde og tekstiler, vand 240 liter rustfri beholder Sættevogn, diesel 30 litriInterni: helt redone fra primær mahogni værftet, 6 køjer herunder to doubler, dunnage i Dogato, stort kortbord, helt redone elektriske system ( 2004), vandværker i fremragende stand med dobbelt autoklave kredsløb og manuel, skrog 2005 toilet med sort vand kredsløb og rustfrit tank (2006), en manuel lænsepumpe og en mekanisk (koblet til motoren), køkken 3 brændere og ovn , køleskab (2000), puder (2001), indvendigt lys til energibesparelser. Anmærkninger: skrog malet i 1998, teak cockpit, forebyggende osmose behandling epoxy (1998), bompressenning, tonnage IOR og IMS.Båden er klar til fantastisk glide, og til at sætte i sit kølvand mange moderne både. VELERanda fuld lægte med skalle i CL 2010; 2 Cover randa2 Genova spiler halyards Spectra
UDSTYR VARIEBANDIERA BELGISKE i pozzettoAnulare fast kompas med flydende reb lys 2006Due ildslukkere spilhåndtag - Boat krog - Fenders Bansigo vandtæt skot i stævnen Tender næsten ny. Farve-tv med antenne. CD-radio
ELECTRONICS gps, Eco Log Tridata Autohelm, VHF, NAVTEX, 90 watt solpanel på styrtbøjle (2010), elektroniske oplade batterier, gel batterier vandtæt 3 + en traditionel motor, inverter12-> 220